Pagina's

vrijdag 22 maart 2013

Gewonnen ...

Af en toe doe ik een keer mee met een give away maar tot vorige week had ik nog nooit ergens wat gewonnen. Ik heb daar echt geen geluk in. Ik heb ooit een keer een waardebon gewonnen van een kinderkledingswinkel toen ik zelf nog geen kinderen had, veel verder ben ik nooit geraakt denk ik.
Tot ik mee deed met de give away van Jellina . Te winnen, een supermooie gehaakte tas en een supermooi portemonneetje, ik deed mee voor de portemonnee en vorige zondag met de trekking verscheen mijn naam.
Ik was hier zo blij mee dat ze hier thuis dachten dat ik gewonnen had met de lotto ;) neen dat was het niet maar ben toch wel ontzettend blij met mijn mooi portemonneetje dat gisteren in de bus viel. Ik heb er nu een foto van en nu mag ik het echt gebruiken, mijn vorige was versleten en ik had er momenteel nog eentje in gebruik van toen ik nog naar school ging dus dringend aan vervanging toe ;)

Voila mijn gewonnen prijs!
Verder lijkt het hier wel stil maar ben bezig met van alles en nog wat.
50 haasjes gehaakt voor men werk als paaskaartje, alle draadjes moeten nog ingestopt worden en dan nog een kaartje er aan.
Ik heb bijna 3 setjes pannenlappen klaar want ik sta binnenkort op een marktje, foto's moeten nog gemaakt worden.
Nog steeds haak ik regelmatig verder aan mijn ripple deken, tegen volgende winter moet dat lukken ;)


Voor de liefhebbers van het marktje, ik heb van de affiche een foto gemaakt want een pdf kan ik blijkbaar niet toevoegen. Het is niet echte een crea marktje ofzo, eerder een tweedehandsmarkt van retro kledij en daarnaast paar webwinkels. Voor mij ook weer de eerste keer ;)

6 opmerkingen:

  1. Proficiat met het winnen van de give-away!

    Op welk marktje ga je staan?

    Groetjes van An

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat met je hele mooie leuke prijs Kristel, die kwam net van pas lees ik! Op welk marktje sta je binnenkort? Als het in de buurt is en ik ben vrij kunnen we misschien eens langskomen als ik nog liefhebbers vind.
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O, jouw portemonneetje is ook mooi! Gefeliciteerd! Heel veel plezier ermee.
    Wat een grappig gezicht, die berg paashaasjes :-) Zal wel een hoop werk zijn geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jij had die supermooie tas, ook wel heel mooi he.
      De haasjes zijn snel klaar hoor, enkel het instoppen van de draadjes is minder leuk.

      Verwijderen
  4. De markt is in Mechelen, ik heb er een foto genomen van de affiche want pdf krijg ik hier blijkbaar niet op.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Proficiat met je gewonnen give away!

    BeantwoordenVerwijderen