Pagina's

woensdag 19 december 2012

cover tissuebox/zakdoekdoos

Een van mijn eerste haakwerkjes waren een paar hoesjes voor zakdoekdozen.
Ik maakte er een werkbeschrijving van die je hier kan vinden.
Ik beloofde mijn vriend zo'n hoesje in knalgeel, zijn lievelingskleur, maar na al die maanden was het er nog steeds niet van gekomen. Er kwam altijd wel een ander ideetje tussen.
Maandag was hij jarig en ik dacht dat het nu wel de hoogste tijd was om er nog vlug eentje te maken als verjaardagscadeau. Met het overige garen maakte ik nog 4 onderzetters die ik wel 10 keer opnieuw maakte want voor een man moeten er niet echt veel fantasietjes aan zijn ;)  Het patroontje komt uit "150 bijzondere haak en breifiguren". Missie volbracht en nu naar het volgende project dat ik ook eens beloofd had ;)



13 opmerkingen:

  1. Ook leuk zo in effen en mooi met die onderzetters erbij! Dank je wel voor de tutorial, dat is precies de maat die ik nodig heb (ik wist niet meer waar ik het patroon gezien had). Het is bij mij op mijn lijstje sinterklaas-kadootjes blijven staan, waar ik niet aan toe gekomen ben. Ik ga er nu maar zo één maken, als tussendoor kadootje! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Graag gedaan, het is een leuk om te maken en te geven en helemaal niet moeilijk, succes!

      Verwijderen
  2. Mooi geworden. Laatst de link naar je patroon nog op facebookhakeniship gezet. Ik heb er al verschillende gemaakt. Kei leuk om te doen.En een leuk cadeuatje.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Ik had al gezien dat je een link had gezet op je blog, ik ga je facebookpagina eens zoeken.

      Verwijderen
  3. enorm gezellig ziet het er zo uit, prachtig gehaakt

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er gezellig uit in de de kleur geel. Als je dan heel erg verkouden bent blijf je vrolijk als je naar het kleurtje kijkt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is inderdaad wel een vrolijke kleur, ik had er misschien zelf niet meteen aan gedacht maar ben blij met het resultaat.

      Verwijderen
  5. Zal die even blij geweest zijn met zo'n verrassing! En dan in zo'n zonnige kleur, een mens wordt er vrolijk van :)
    Prachtig haakwerk Kristel!
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hij was er blij mee, ik hoef nu ook niet meer te horen hoe lang hij al wel niet wacht ;)
      Dank je wel!

      Verwijderen
  6. Ga ik zeker proberen. Ik haakte er net eentje, maar die vind ik niet 100% naar mijn zin. Een ander patroontje valt misschien beter mee! Dank om te delen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Graag gedaan! Mijn eerste was ook niet helemaal naar mijn zin, het is wat proberen tot je de juiste verhouding hebt gevonden. Alvast succes!

      Verwijderen